حربه برخی سایت‌ها برای گرانفروشی بلیت اربعین۱۴۰۲

  • ۳۲۶

حربه برخی سایت‌ها برای گرانفروشی بلیت اربعین۱۴۰۲

 ▪️هما: ۶۰ درصد پروازها باقیمانده است

سخنگوی هما:
🔹 هیچ امکانی برای خرید بلیت پروازها توسط ربات‌ها با توجه به اتصال شبکه فروش هما به درگاه پرداخت شاپرک و دریافت کدهای امنیتی و تایید وجود ندارد.

🔹برخی سایت‌ها پروازهای موجود اربعین۱۴۰۲ ۱۴۰۲ هما را در وبسایت خودشان عرضه می‌کنند و بلافاصله با دریافت اطلاعات مسافر نسبت به تهیه بلیت از پایگاه فروش هما اقدام کرده و مابه التفاوت را به‌عنوان کارمزد برمی‌دارند.

🔹به دلیل این‌که سایت‌ها به دلیل داشتن شبکه فروش گسترده‌تری در فضای تحت وب دارند پروازهای موجود هما را که برای همه امکان خرید آنها وجود دارد پس از دریافت اطلاعات زائر، با قیمت بالاتر می‌فروشند.

🔹از مردم می‌خواهیم از طریق سایت هما با قیمت مصوب و بدون پرداخت یک ریال بالاتر پروازهای اربعین۱۴۰۲ خریداری کنند.

🔹عرضه روزانه و مقطعی در دو نوبت صبح و عصر بلیت پروازهای اربعین۱۴۰۲ عرضه می‌شود. ظرفیت پروازهای اربعین۱۴۰۲ هما به مرز ۴۰ درصد فروش رسیده و همچنان ادامه دارد./تسنیم

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.